Millest peaks lähtuma toodete ja/või teenuste kavandamisel ning kuidas testida sündiva lahenduse jätkusuutlikkust enne, kui sellesse on investeeritud liiga palju.
Kliendile kasuliku ja kasutatava ning ka ettevõttele kasumliku väärtuspakkumise loomine on suur väljakutse. Lahendused, mis tunduvad head paberil, ei pruugi reaalsuses nii hästi toimida. Lahenduse arendusprotsess võib olla kulukas ning juhul, kui käiku laskmisel selgub, et tegemist ei ole jätkusuutliku toote või teenusega, võib see saada ettevõttele saatuslikuks.
Alar Kolk (EIA) toob teieni edulood Stanfordist ja Silicon Valley-st ning ettevõtete digitaliseerimisest.
Lisaks Alar Kolkile räägib loengus ka Jevgeni Kabanov, tootearendusjuht Boltist. Jevgeni jagab Bolti kogemust sellest, kuidas eriolukorras kiiresti ärimudelit kohandati ja hakati taksoteenuse asemel kullervedu pakkuma.
Muude asjade vahele. Facebookis video.